Шановні колеги!
Напередодні нового 2023/2024 навчального року, долаючи усі виклики сьогодення, командою фахівців – регіональних координаторів НУШ Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у партнерській співпраці з пілотними закладами освіти Запорізької області – учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», а саме: Бердянською гімназією №3 «Сузір’я» Бердянської міської ради, Комунальним закладом освіти «Дніпрорудненській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів «Талант» Дніпрорудненської міської ради Василівського району, Комунальним закладом загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» та Комунальним закладом загальної середньої освіти «Балабинська гімназія «Престиж» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області, розроблені методичні рекомендації щодо особливостей оцінювальної діяльності в базовій середній освіті, які увійшли у другу частину науково-методичного посібника «Нова українська школа у базовій середній освіті: впевнені кроки Запорізької області».
У науково-методичному посібнику презентовані: нормативно-правові, управлінські та психологічні засади шкільного оцінювання в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти; методичні рекомендації регіональних координаторів з кожної освітньої галузі, а також успішні практики оцінювальної діяльності в НУШ пілотних закладів освіти Запорізької області.
Зокрема, викладачі кафедри менеджменту освіти та психології висвітлили на сторінках посібника такі теми:
Афанасьєва Тетяна, Бабко Тетяна
Розбудова шкільної системи оцінювання в Новій українській школі: управлінський аспект
Гура Тетяна, Рома Оксана
Формувальне оцінювання як ознака діяльнісного підходу в освіті
Чемодурова Юлія
Психологічні особливості оцінювальної діяльності в умовах Нової української школи
Комментариев нет:
Отправить комментарий